Saturday, July 01, 2006

كتير بنعشق

كتير بنعشق و..................................................................

كتير بنعشق ولا بنطول

وكتير بنعشق ولا بنقول

ومافيش حكاية بتستمر زي ما بدات ليه عالطول

في عشق بيستنانا وعشق بنستناه

وعشق بينسينا العشق اللي عشقناه

القلب اللي بيجرحنا في حاجة اكيد جرحاه

وجرحنا بتفكرنا بالقلب اللي جرحناه

كتير بنعشق ولا بنطول

وكتير بنعشق ولا بنقول

في حبيب يهواك وغيره انت بتهواه...........(اسامة)

وحبيب يحلم ينساك وحبيب انت بتنساه...........(اسامة)

كتير بنعشق ولا بنطول

وكتير بنعشق ولا بنقول

ومافيش حكاية بتستمر زي ما بدات ليه عالطول

6 comments:

Eman M said...

أه الأغنية كلامها جامد جداً
حط مين اللى بيغنيها يحسن الناس تفتكرها كلماتك :)

واقعية جداً

Nouran said...

ايه حكاية الاغاني يا بشمهندس؟؟
بس الاغنية دي جامدة احلى من لما سمعتها ع الاقل لما قارتها ركزت في كلمتها وفهمت الاغنية كلها مش اول كلمتين

طلب لو سمحت لو هتكتب اغاني تانية اكتب اغنية دواير بتاعة مروان خوري ماشي الكلام

voice of love said...

انا معجبة جدا بكلمات الأغنية دى وبطريقة غناها ولحنها
مؤثرة جدا جدا
بس واضح انها بتأثر فيك انت بشكل خاص
وعلى فكرة انا كمان نزلت أغنية لشيرين فى البلوج بتاعى وانت علقت عليها تقريبا وناس كتير افتكرت انى انا اللى كتباها
عموما ما تحرمناش من كتاباتك

change destiny said...

الاغاني جميلة بس أنا شايفاها نوع من انواع الهروب


يا ريت تصححلي لو كنت غلطانة

Unknown said...

الأغنية دى تتفهم صح لما تسمعها فى الفيلم..وهى رائعة فعلا
http://www.malayalzam.blogspot.com

monem75 said...

اختيارك جميل يا مهندس
بالفعل كلمات جميلة